18. 8. 2016

embroidery

V poslednom čase sa neviem nabažiť ľudových vecí. Vyhladené drevo, ľanové plátno, háčkovanie... veci z minulosti mi prinášajú úžasný pokoj. Okrem toho som nedávno čítala článok o tom, že ručné práce fungujú ako meditácia. :) Pri pletení sa v mozgu aktivujú rovnaké centrá, pretože prestaneme premýšľať a sústredíme sa na to, čo robíme.
Nuž... tak som zrelaxovaná :) - moje staré tričko s novou výšivkou :)

4 komentáre:

  1. Krásna práca! Taký výnimočný kúsok sa bude určite skvele nosiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Soninka od Teba je to... od Teba ma to strašne potešilo, vždy híkam nad vecičkami čo vyrobíš! :)) ĎAKUJEM!!! :)

      Odstrániť
  2. super. myslím že sa hodi aj k tým nohaviciam z malajzie ci odkial ))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lacko neuveríš, tie keď vyprala, tak sa zrazili, že galotky trajbalky nad členky :D Už ich prešívam na sukňu :)))

      Odstrániť