18. 5. 2016

PUTÁ



Tak veľa nepoznaného je vo svete okolo nás... OKOLO NÁS :)
Nikdy som nemala rada labute - veľké zlostné vtáky. Štípali a syčali a mysleli, že im patrí celé jazero! :)))  Nepoznala som ich. A NEVEDELA O ČO PRICHÁDZAM. Labute sú extra! :) Svojho partnera nikdy neopustia. Ani keď zostarnú a prestanú byť plodné. Ostanú bez ohľadu na okolnosti. Neprestanú sa o seba starať a byť k sebe nežné - ich ľúbostné rituály sú ako krásny tanec :)
Tento rok som s nimi strávila viac času. Videla som, ako stavajú hniezdo. Ako strážia krásne bledomodré vajíčka. :) Nosila som im ovsené vločky. A oni ku mne priviedli svoje mláďatká.. :) Dovolili mi vstúpiť do ich sveta a poviem vám, bolo to ako vstúpiť do rozprávky :) 
Ktovie koľko sme už stratili kvôli vlastnému strachu. Či predsudkom. :)  Ktovie koľko by sme získali, len keby sme skúsili spoznať. :) Nezameriavali sa na to, čo môžeme dostať, ale hľadali, čo môžeme dať. Skúsme to. Dajme čas či energiu, ukrojme zo svojho sebectva a skúsme byť k druhým viac pozorní. A nežní. :) Vynaložme námahu a spoznajme ich. Som si istá, že sa nám to stonásobne vráti... :)
 P.S. K tým labutiam...:) "Čo znamená skrotiť? Je to už takmer zabudnutá vec. Znamená to vytvoriť si putá..."

So much the unknown is in the world around us. AROUND US :)
I have never did like swans - large angry birds. They pinched and hissed and thought, that they are the owners of the lake! :))) I didn´t to know them. I HAD NO IDEA ABOUT MY LOSS. Swans are special! :) They never leave a partner. Even if they are old and can´t be fruitful. Stay no matter what the circumstances. Will not cease to take care of yourself and be gentle to each other - their love affairs rituals are like a beautiful dance :)
This year I spent more time with them. I saw them to build a nest. Keeping of beautiful white blue eggs. :) I wore them an oatmeal. And they brought their cubs to me.. :) They allowed me to enter their world and tell you, it was like entering into a fairy tale! :)))Who knows how much we have lost because of own fear. Or a prejudice. :) Who knows how much we could get, if only we tried to get to know. Not focusing on what we can get, but looking for, we can give. Let's try it. Let's give a time or energy.  Let´s decrease of our selfishness and be more attentive to the others. More tender. :) Let´s effort and explore them. I am sure it will returns a hundredfold... :)
P.S. About swans...:) "What does that mean -- tame? It is an act too often neglected. It means to establish ties."














7 komentárov:

  1. toto by si malo precitat cele ludstvo, s tvojim dovolenim zdielam clanocek na fb :) perfektne ked su slova krajsie ako fotky, i ked len o malicky milimeter :D bodka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím ;-) celé ľudstvo by to malo čítať ;-)

      Odstrániť
    2. Jeeej Matko Ty si taky neuveritelne zlaty! :))) Ani nevies ako si ma potesil! :D Robim prave v praci strasidelne tabule, ale vidim to tak, ze najblizsiu hodinu sa budem pri nich usmievat od ucha k uchu! :D A vzdy ked si potom spomeniem, tak zas! :D :D :D DAKUJEM!!! :)

      Odstrániť
  2. Neskutočné fotky! ♥ Pre mňa sú labute veľká vzácnosť, nevídam ich tak často a od mala som k nim mala, naopak, pozitívny vzťah :) Veľmi rada sa k nim teda priblížim aspoň prostredníctvom tvojich fotiek :) Mimochodom, odteraz nerozumiem rozprávke o škaredom káčatku, veď toto sú tie najkrajšie káčatká, aké som videla!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šmankote, ty jsou tááák krásný!!! Fotky, labutě, slova:)...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplně nejvíc roztomilé a nádherné fotky! :3
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť