26. 5. 2016

AKO SA NAUČIŤ ŠŤASTIU :)

Všimli ste si ako často v živote hľadáme? Priateľov. Lásku. Stratené kľúče... :)) Ja som posledné dni nevedela nájsť pocit šťastia. Pán P. si ma zvykne doberať, že som šťastné decko a hlavne, že sa bavím :))) No tentokrát... to nešlo. :( Vedela som kedy a kde sa to zmenilo. Urobila všetko pre odstránenie následkov, no ten "bezpríčinyšťastný" :) pocit sa nevracal.
Až do včera. Včera som totiž dostala nakopnutie. :) Prišlo nečakane z instagramu a malo podobu vety "A dalsia fotka, aj s popisom, nech je veseloveselá!":) Vtedy mi to došlo :) Vešiam smutné fotky, čítam smutné články, premýšľam nad smutnými vecami. Spravila som správne rozhodnutie navonok, no nespravila som ho v hlave. 
Veci, ktoré máme v sebe tam nie sú náhodou. Nevznikli samé. :) Sú v nás, lebo sme si ich tam dali. A poctivo ich pestovali :) Polievali sme ich tým, čo čítame, čo počúvame, o čom sa rozprávame, o čom premýšľame. No ak chceme byť šťastní, potrebujeme šťastné myšlienky. :) A ak chceme mať šťastné myšlienky, musíme si do mysle vkladať šťastné veci :) Čítať ich, počúvať, rozprávať o nich a hlavne premýšľať :) 
Ako to znie jednoducho a aká je to občas drina...:) No mám plán! :))) (Pôjde cez fotky, ale dá sa robiť aj denníkom, kresbami, básňami, skladaním origami... :))) Čímkoľvek, čo Vás napĺňa a teší) :) Nazvala som si ho #luclearnstobehappy a pointa je jednoduchá - HĽADAŤ. :) Všetko zaujímavé. Obohacujúce. Dojímavé. Milé. Smiešne. Krásne... VŠETKO, VĎAKA ČOMU JE ŽIVOT KRAJŠÍ :) Tak? Kto bude hľadať so mnou? :))) (ak áno, pošlite mi odkaz/hashtag, budem sa tešiť) :) 
P.S. Dva tipy na záver :) Ak máte radi stručné, krátke vyjadrenia, skúste HAIKU, ja som ním bola nadšená! :) A ak ste ešte nikdy nečítali Bibliu, tiež to skúste :) Je v nej veľa inšpirácie. :) (k písmenkám vyššie bol pre mňa podnetom text z FILIPANOM 4:8)

3 komentáre:

  1. k tomuto už niet veru čo dodať :) len wau a veľký súhlas :) treba sa obklopovať myšlienkami, slovami, skutkami, ktoré nám prinášajú radosť a nie smútok a bolesť :)... to čo máš v hlave, to vyžaruje aj vôkol teba, preto treba skutočne hľadať všetko, čo nám robí radosť, čo nás teší, zabáva :) obrvovský súhlas s tebou :) a som rada, že ťa včera Maťko tak skvelo nakopol :) ... hlavu hore a úsmev na perách nech ťa sprevádza dňom i nocou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Raduška Ty si taký milášek :) A áno, máš fantastickú polovičku! :))) Od Maťka mi to včera veľmi dobre padlo :) Ešte dnes som sa z toho tak tešila, že som to skrátka musela dať "na papier" :)) Ani nejdem viac komentovať čo si napísala, lebo si to naozaj vystihla. Nemám jedinú bodku naviac čo by som ešte dodala :) Ďakujem! :)

      Odstrániť
  2. Jeej, Luci, si zlatá, že mi robíš "reklamu" :) A opäť raz máš úplnú pravdu. Hoci sa to nedá vždy, treba sa obklopovať správnymi ľuďmi a správnymi vecami, aby sme boli šťastní. No nič si z toho nerob, ak raz za čas hodíš fotku so "smutným" popisom, ja ich mám rada aj tak :)

    OdpovedaťOdstrániť