11. 5. 2016

DOKONALÝ DEŇ * PERFECT DAY

Bol to prekrásny deň a ťažko nájsť slová, ktoré by ho vystihli :) Zažili sme v ňom všetko: pokojné chvíle aj DOBRODRUŽSTVO!!! :))) Kochali sa neuveriteľne žltými poľami a ešte neuveriteľnejším západom slnka. Takmer sme dostali pokutu (a takmer nás vyhodili z hradu!!!) :DDD Stretli sme veľa ľudí a videli veľa zvieratiek. Zúčastnili sa na každej svadbe, ktorá sa v ten deň konala (a skoro na každej budeme aj na fotkách!) :DDD Veľa sme sa rozprávali a ešte viac sa smiali. :) A veľa sme tiež (uchvátené tou krásou okolo) mlčali... :) Niektoré dni sú dokonalé so všetkými nedokonalosťami (alebo práve vďaka nim) :) ...A MY SME PRESNE JEDEN TAKÝ TENTO VÍKEND ZAŽILI... :)
P.S. Na konci video. Tentokrát mám pocit, že vystihne viac než fotky či slová... :)

It was a beautiful day, hard to find words to describe it :) We had everything: a quiet moments and ADVENTURE !!! :))) We were admire the incredibly yellow fields and even more incredible sunset. We almost got fined (and almost have been thrown out from the castle !!!): DDD We met many people and seen a lot of animals. Attended to every wedding that took place on that day (and we will at photos of almost every of it!): DDD We talked a lot and laughed even more. :) But also... we were (impressed by beauty around) silent ... :) Some days are perfect with all the imperfections (or maybe because of them) :)  ...WE EXPERIENCED EXACTLY THAT KIND OF THE DAY this weekend... :) P.S. Video at the end. This time I feel it captures more than pictures or words ... :)
















VIDEOZÁZNAM (SO ZVUKOM!!!) :)
VIDEO (WITH SOUND!!!) :)



7 komentárov:

  1. kraasne fotky :) v tej trave,poli a celkovo s fotakom ti to slusi :) zoberies nas niekedy so sebou? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, s fotakom vzdy vyzeram najlepsie - hlavne ked som za nim a moc nevidno! :DDD Dakujem Matko! :) No raz sa to snad podari... :) Ale s Monikou mame taketo dni vzdy raz za rok kym sa zladime... Teraz to bude az ten dalsi... :)))

      Odstrániť
  2. tá sova.. uchvatné :) Sova snežná ak sa nemýlim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuynka myslim ze snezna. Mali ich tam viac, jednu taku obrovsku hunatu, ked zafukal vietor bola ako obrovske vzdusne klbko peria, taku som este ani nevidela... Uchvatena som bola! :))

      Odstrániť
  3. Naozaj perfektný deň. Trenčín mám aj ja už dlhšie v plánoch. Včera som sa náhodou vyskytla pri labutiach na Štrkovci, ale ovsené vločky som pri sebe nemala. Vajcia som nevidela, ale zato som videla iné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danielka urcite tam chod! :) Ja som bola Trencinom ocarena, nadherny kus Slovenska! :) A cestou naspat ak stihnes aj Beckov, tak budues myslim velmi velmi spokojna :))) Co si videla ine?! Nehovor mi ze uz sa vyliahli, lebo ma picne, ze som to nestihla! :)))

      Odstrániť
    2. V Trenčíne som bola zatiaľ dvakrát, ale naposledy to bolo veľmi dávno. Určite by som si rada pozrela aj Beckov, kde som ešte vôbec nebola. Len neviem, či sa to dá stihnúť v jeden deň vlakom.
      To, čo som videla na Štrkovci, som už dala včera na blog Farebný svet. Možno to je pre vás, obyvateľov sídliska bežná vec, ale ja som bola prekvapená.

      Odstrániť