15. 2. 2016

why i love camera

Stále sme obklopení informáciami. Vieme ich prijímať, no zabúdame vypnúť. Sadnúť si celkom sami. A dať si čas na utriedenie myšlienok, spracovanie zážitkov. Aby sme sa potom (občerstvení a šťastní) :) vrátili k ľuďom. :)
Presne pre toto fotografovanie milujem. :) Dáva mi dôvod ísť von aj sama. Milujem víkendové rána, keď väčšina ľudí spí a vonku je neuveriteľný pokoj...  Sama môžem vnímať detaily - odraz oblohy na hladine, farbu ranného slnka. Mokrú trávu a chladný vzduch... TOHO KRÁSNEHO JE NESKUTOČNE VEĽA. :) A vždy keď sa potom vrátim domov, cítim sa oddýchnutá a spokojná. Pretože si uvedomím, že žijem v nádhernom svete. :) Pretože som natoľko zdravá, že ho môžem vidieť na vlastné oči. Cítiť na vlastnej koži. Pretože mám veľmi veľa, aj keď nič nevlastním... :) Skúste si niekedy zobrať foťák (je jedno aký starý či malý) :) a len tak sa prejdite. Zarámujte veci, ktoré sa zdajú obyčajné. Stane sa z nich umelecké dielo :) Vaše vlastné. Ukáže ostatným svet taký, aký ho vidíte vy :)

Ráno cestou na nákup. Bola som už takmer pri Kauflande, keď spoza mrakov vyšlo slnko. A tak som stočila volant a zašla na Kuchajdu. Aspoň na chvíľu... :)






3 komentáre:

  1. Takhle brzo ráno jsem se dloooouho nikam nedostala, tak moc děkuju za zprotředkování:). Sálá z toho božskej klid...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty taaaak krasne fotiiiiiiis :) a pises:) vela pis a vela fot! dakujem :D ja som prilis lenivy aby som rano zdvihol prdel a isiel fotit pri vychode slnka :D

    OdpovedaťOdstrániť