22. 2. 2016

GRINAVA

Bolo to včera, no ešte dnes sa usmievam! :) Neviem sa z našich výletov do prírody dotešiť! :))) Nakoniec totiž vždy dopadnú dobre :) Aj keď sa na začiatku nikomu nechce. Aj keď je škaredé počasie. A dokonca aj keď by som oveľa radšej spala, než šlapala :)
Musela som sa na ten výlet nakopnúť - bolo totiž pod mrakom, fúkal vietor, mala som plné brucho a v hlave jedinú myšlienku - „Kam sa to ženiem?!“ :DDD No dnes som taká rada, že som šla! :) Príroda je naozaj krásna v každom počasí. Najmä ak sa do nej vydáte so správnymi ľuďmi. :) Naše nedeľné objavovanie jazier nad Grinavou... P.S. Zjedli sme strašne veľa šípok a bolo nás sedem. Jedna má ale zvláštnu schopnosť miznúť. Najmä z fotiek... :DDD






1 komentár:

  1. krásne fotky!
    takéto výlety som podstupovala keď som bola malá a je mi vlastne trochu ľúto, že už to nerobím. :)

    OdpovedaťOdstrániť