6. 8. 2015

RÁKOŇ - 6/2015


Rákoň bol prvý kopec, na ktorý sme sa v Zuberci vyštverali. "Prvý" pre mňa znamená "najťažší". Ďalšie môžu byť dlhšie a väčšie, no už nikdy tak ťažké nie sú :) Preto keď som pod Rákoň ráno prišla, nemohla som uveriť, že sa na jeho vrchole ocitnem ešte v ten istý deň. :) O pár hodín neskôr som ale stála hore a vedela, že tá cesta stála za to. :) A že sa mi opäť potvrdilo, že NAJLEPŠÍM SPÔSOBOM AKO NIEČO DOKONČIŤ JE... ZAČAŤ. :) Rovnako v horách, ako v živote.  :)

Rakon was the first hill on which we went in Zuberec. The "first" means "the hardest" for me. Others can be longer or higher, but it´s never so hard for me :) So when I saw Rakon in the morning, I couldn´t believe that I will find myself on the top in the same day. :) A few hours later I stood up, knowing that those views were worth the effort. :) That´s again confirmed to me that THE BEST WAY HOW TO FINISH SOMETHING, IS TO START. Like in the mountains, as in the life. :)















4 komentáre:

  1. kráásne zábery.. je tam naozaj nádhernee

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je neskutečná nádhera! Já nemám slov.. jako bych tam na vršku stála s vámi.. dokonalost sama!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera! Akurát dnes som bola v Tatrách a teda aj po 3-hodinovej ceste hore som stále na tie hory pozerala len zospodu a nie takto ako vy, pekne dole :D Klobúk dolu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, to je nádhera! Tak veľmi milujem hory, a v Tatrách som nebola už večnosť...Ten výhľad musel byť neskutočný :)

    OdpovedaťOdstrániť