11. 8. 2015

morning

Babička často hovorila o svojich návratoch z nočnej - o tom, aké to je krásne, keď odchádza tma a prichádza nový deň. Počúvať to bolo naozaj poetické. No zažiť to na vlastnej koži... je ešte poetickejšie! :) Prišla som k jazeru pred východom slnka. Tráva bola ešte vlhká od rosy a väčšina vtákov na nej spala. Sadla som si k nim a čakala. Bez pohnutia. Rovnako ako ony na prvé lúče slnka. A keď sa zjavili a zaliali trávu, keď sa všetko rozžiarilo, začalo spievať, štebotať a žiť... Cítila som sa malou časťou toho všetkého. A BOL TO NEOPÍSATEĽNE KRÁSNY POCIT! :)

Grandma often talked about her returns from a night work - what it is like when leaving a night and comes a new day. It was so poetically to listen it! But experienced it for myself... is even more poetic! :)
I came to the lake before sunrise. The grass was wet with dew, most of the birds still sleeping there. I sat there without move. Like them I waited for the first rays of the sun. When it appeared, poured in the grass where I was sitting, when all around me lit up, birds began to sing, chatter and live ... I felt be a small part of it all. AND IT WAS INDESCRIBABLY WONDERFUL FEELING! :)














5 komentárov:

  1. Toto je také krásne, až nemám slov! Ty si tých vtáčikov fotkami úplne vystihla, presne takisto ich vnímam aj ja. Nádherné, jemné, aerodynamické (toto znelo čudne :D) stvorenia.

    P. S: na pozadí jednej fotky som si všimla ďalších ľudí. To je tam bežné, že ľudia vstávajú tak skoro ráno, aby si pozreli východ slnka? Ak áno, tak klobúk dolu, myslela som si, že to len ty si taký ranný nadšenec (Ako to robíš/te?) :)
    P. S. 2: máš krásny nový vzhľad blogu (aj mne sa už zišiel nejaký nový šat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeej Ty ma vies vzdy tak potesit! :) VELMI PEKNE DAKUJEM! :) Ti ludia dalsi neuveris, to boli bezdomovci :) Dva pariky. Som ich zobudila. :) Normalne to bolo ako pozerat niekomu do spalne ked sa preberali :D Vies, ze hlava hore, potom ze Aaale kaslem na to, este nevstavam! :)))
      A dakujem moc aj za pochvalu dizajnu. Hej trochu som sa s tym pohrala. Aj ked by som asi chcela nieco uplne ine, nejaku krasnu sablonu. No neviem s tym pohnut, tak toto bolo najviac k comu som sa dobojovala... :)
      Ak zmenis svoj, asi budem v soku ci som na spravnom :))) Na tu poeziu prirody v uvode som si moc zvykla :)

      Odstrániť
    2. Cosi, bezdomovci? Ja by som sa asi bála... Aj ty ma vieš vždy potešiť, tak len vraciam (a ochotne) :) A neboj, určite by tam bola nejaká ďalšia príroda :)

      Odstrániť
  2. Fotky jsou přímo nádherné, miluji labutě, jsou to krásní, elegantní ptáci.

    OdpovedaťOdstrániť