11. 5. 2015

DANUBE FLOODPLAINS • DUNAJSKÉ LUHY

Väčšinou chodíme na hory, no tentokrát to bola rovina a voda - Dunajské luhy. :) Čakala som krátku prechádzku pokojnými cestičkami, no dostala som dobrodružstvo! :) Džungľu a zatopené cesty, brodenie bez topánok a obrovské volavky (nikdy som ich nestihla odfotiť!) :)) Stromy obrastené riasami, strašidelné popadané konáre a úžasnú vôňu mokrého lesa... Najlepšie je odparkovať v Bodíkoch a ak máte radi bylinkové čaje, určite si zoberte plátenú tašku - sú tam obrovské polia čerstvej a voňavej žihlavy! :)))

Mostly we are walking to the mountains, but this time it was a plane and water - Danube floodplains. I expected a short peaceful walk, but I got an adventure! :) Jungle and flooded roads, waded without shoes, a huge herons (I always missed taken picture!) :)) Trees overgrown with algae, scary fallen branches and wonderful fragrances of wet forest ... It´s the best leave the car in Bodíky village, if you like herbal tea, so be sure to bring your canvas bag - there are huge fields of fresh and fragrant nettle! :)))











2 komentáre:

  1. Och, presne toto by som práve potrebovala po 3 týždňoch sedenia za počítačom pri písaní bakalárky! :( Už si neskutočne potrebujem vyvetrať hlavu. Ale tento víkend pôjdem už konečne niekde aj ja :D Je super, že chodíte na také výlety.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej Rebeka! :) Ale TVOJE PISANIE ma tiez atmosferu! :) My co nam okolo PC nebehaju slepicky a nesedime na dvore len ticho zavidime, vies :)))

      Odstrániť