16. 3. 2015

vineyards

Vinohrady sa spájajú s celým mojim životom. Dedko bol vinár a mal úžasne strašidelnú pivnicu s vínom, studňou a dokonca vodníkom (aspoň vtedy som mu to verila...) :))) Na jeseň sme sa stretávali celá rodina pri oberačkách a hoci to bola drina, milovala som to. :) A aj neskôr, keď babi s dedkom už nežili, chodila som bicyklom k ich domu a väčšina cesty išla cez vinohrady... Navždy pre mňa budú spojené so slnečnou jeseňou a detstvom. Kopou smiechu a tiež úžasným pokojom :)
A tento víkend, počas ktorého takmer stále pršalo... zatúžila som toto spojenie zažiť opäť :)

Vineyard are associated with whole my life. Grandpa was a vintner, he had an amazing scary basement with wine, an old well and even water man in it (in that time I believed him ...) :))) In the fall we usually met the whole family at the vintage. Although it was a grind, I loved these meetings :) And later, when grandma and grandpa were no longer alive, I used to go to their house by bicycle and most of the roads leading through the vineyards ... Well, vineyards will be for me forever associated with the warm autumn and childhood. With lots of laughter and also amazing peace :) And this weekend, which was almost the whole rainy... I longed to experience this connection again :)












9 komentárov:

  1. perfektne fotky, a ten kontrast zimnej krajiny a teba :) inaac, mas prach na snimaci ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mato umrem z Teba!!! :)))) Normalne som sa rozosmiala!:))) Nic sa neda robit, si profik:))) Dakujem :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Rebeka Ty si tak zlatá, tak ma vždy potešíš! :) Veľmi pekne ďakujem!!! :)

      Odstrániť
  3. No teda akože ... včom to ty upravuješ lebo tá prvá fotka že úplne krásna tie farby a tiene ... a ten výhľad na mesto ... pekne to je musí tam byť fajn ... si zájsť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lubka dakujem :) Inak neuveris... ja som sa Ta chcela opytat na to iste! :DDD Akurat som nenasla odvahu! :) Tak si povieme v mailiku :)))

      Odstrániť
    2. oukej ... no to si sa mohla opýtať ... už sa ma to veľakrát pýtali ... takže je to pre mňa rutina vravieť

      Odstrániť
  4. pekne fotky, krasne misto:)


    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :) A hneď sa idem pozrieť na Tvoj blog! :)))

      Odstrániť