19. 3. 2015

patience

Nikdy som nebola trpezlivá. Ak som niečo nemohla mať hneď (alebo aspoň v krátkom čase) :) radšej som to nemala. Trpezlivo, pasívne  na niečo čakať bolo pre mňa vždy peklom. :) Lenže naposledy pri jazere som si dala čas. A námahu. :) Len som sedela a pozerala a nehýbala sa. A nakoniec... mi labute dovolili dotknúť sa ich. A sedieť medzi nimi keď spali. :) Mama mala pravdu – trpezlivosť ruže prináša. :)

I've never been patient. If I couldn´t have it now (or at least in the short time) :) I prefer don´t have it at all. Patiently, passively waiting for something was for me like a hell. :) In the last time at the lake I made a time for myself. And made a  struggle. :) I just sat and watched and made no movement. And finally ... swans allowed me to touch them. They allowed me to sit between them when sleeping. :) My mom was right - Patience and time overcomes all things. :)







2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Však aj ja som bola pripravená rýchlo utekať :))) Ale inak to pre mňa bol vážne zážitok :)
      P.S. ďakujem za koment :)

      Odstrániť