23. 3. 2015

GIRLS IN THE WOODS • DIEVČATÁ V LESE

Mala to byť krátka prechádzka. Lenže... pustite dve baby do lesa :) Z krátkej prechádzky sa stalo orientačné cvičenie a späť do civilizácie sa nám podarilo vrátiť, až keď sa stmievalo. :))) Mám pľuzgier na päte a svalovicu, no neľutujem ani okamih :) Milujem voňať od ohňa. Milujem smiech a neočakávané cesty. Milujem zahliadnuť srnky.  A ZO VŠETKÉHO NAJVIAC MILUJEM NÁJSŤ NA KONCI CESTY TRUHLU S POKLADOM! :) (aj keď je v nej len pivo...) :)))

It was to be a short walk. But ... let the two girls in the woods :) Short walks changed to the indicative exercise and back to civilization we got when it was getting dark. :))) I have a blister on the heel and muscle fatigue, but I don´t regret a moment! :) I love when I smell the fire. I love laughter and unexpected ways. I love to see the doe. AND THE MOST OF THE ALL I LOVE TO FIND AT THE END OF THE ROAD THE TREASURE CHEST! :) (even if there is only the beer ...) :))) 






 


4 komentáre:

  1. No som sa zasmiala ... inak tá prvá fotka, že krása ...joj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej Lubuska tak sa tesim ze Ta pobavilo :))) Ja som sa pri foteni v tej truhle nasmiala uzasne tiez, az mi slzy tiekli :)))

      Odstrániť
  2. Och, viem si predstaviť ako super vám muselo byť! Ja som už dávno nebola na poriadnej prechádzke a chýba mi to! Ten nápis je mrazivý! Super fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nehovor! Ja mam vzdy v piatok uplne abstaky ako potrebujem ist do lesa! A nekonecne sa tesim ak sa mi to podari! :) Vzdy sa mi potom v pondelky vybavi pesnicka od Wabiho Danku:
      A je tu konec víkendu a všechno jako v obráceným filmu,
      každej si schová do kapsy ten žhavej uhlík, kterej ještě zbyl mu,
      ten uhlík, to je jistota, že všední dny člověka neumoří,
      čas od času se podívá a řekne: je to dobrý, ještě hoří ... :)

      Odstrániť