13. 3. 2015

FAVOURITE DAY • OBĽÚBENÝ DEŇ :)

Posledné dni mi brali energiu. Boli to maličkosti – láskavosti, ktoré nikto nevracal, oduté tváre, pozdravy bez odpovedí... Ak človek zažíva takéto veci denne, na nálade mu to nepridá. :) Keď som sa dnes ráno zobudila a predstavila si, že do toho vkročím opäť, v hlave mi začalo hrať „mission impossible“... :))) Lenže potom sa to stalo! :) Vyšla som von a stretla známu. Pribudol jej vek, no pribudol jej aj nadhľad. :) Menej sa maľuje a viac sa smeje. Menej sa zaoberá inými a viac sa teší z maličkostí. Bola ako príval energie a dobrej nálady a celkom ma prevalcovala! :))) A ja som jej za to bola neskutočne vďačná...Moja „mission impossible“ sa vďaka nej zmenila na fantastický piatok! :) Prišla som do práce a tešila sa, že je piatok, že som ju stretla, že pôjdem v nedeľu do lesa, že... dokázala som nevidieť veci, ktoré ma ničili. A obrovsky sa tešiť z tých, čo na mňa čakajú! :))) Všetko je v hlave. Občas nás naštartujú správnymi smerom iní, no občas sa musíme naštartovať sami... Nie je to ľahké. Ale vkladať energiu do začiatkov stojí za to. Takže najbližšie až ráno vstanem, už to nebude mission impossible. :) Najbližšie si ráno poviem to, čo hovorí Macko Pu: „ AKÝ JE DNES DEŇ?   JE DNEŠOK.   MOJ OBĽÚBENÝ DEŇ!“ :)))

The last days was hard. It was the little things - kindness without return, angry faces, unanswered greetings... If someone experiencing these things daily, it´s quite hard be happy. :) Today, when I woke up and presented it, in my head started play "mission impossible" ... :))) But then it changed! :) I met an old friend. With time she´s older. But she is more on top of things also. She less use makeup, but more laughs. :) She less concerned with the other and more enjoying the little things. Meeting with her was like a meeting with truck of energy and good mood - it completely thrashed me! :))) And I was grateful for it... My "mission impossible" turned into a fantastic Friday! :) I came to work and enjoyed that I met her! :) Enjoyed it's Friday! Enjoyed that I´ll go to the forest on Sunday, that ... suddenly I wasn't see things that destroy me. On the contrary I hugely enjoy the things who waits for me! :))) Everything is in the head. Sometimes it´s the other person who changed our mood. But sometimes it´s me who must make it... It's not easy. But it´s important - to give energy to the beginnings. So the next morning when I´ll wake up, it won´t be the "mission impossible." :) The next morning I´ll tell myself what says Winnie the Pooh: "WHAT DAY IS IT? IT´S TODAY. MY FAVOURITE DAY! ":)))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára