31. 3. 2015

storm

Nikdy som nebola fanúšik čierno-bielej fotografie. :) Svet je úžasne farebný a ja som sa nechcela ochudobňovať. :) Lenže tento týždeň som išla na hrádzu (napriek predpovedi počasia a nedostatku času). A ZAŽILA SOM NIEČO NÁDHERNÉ! :) Úžasnú, obrovskú a majestátnu búrku! Vietor, ktorý ma zhadzoval z bicykla! Hučanie stromov! A cez to všetko... nádherné presvitanie slnka... :) Už nikdy pre mňa nebude času primálo a počasie príliš zlé... :) A zmenila som aj názor na čiernobiele fotky - na nich to proste tentokrát vynikne viac... :))

I've never been a fan of black and white photos. :) The world is wonderfully colorful and I didn´t want to lose even a single color. :) But this week I went to the river (despite the weather forecast and the lack of time). And I experienced something beautiful! :) Amazing, huge and majestic storm! Wind, which the pushed me out of the bike! Humming trees! And through it all ... a beautiful rays of the sun ... :) Never again for me, not too little time or too bad weather... :) Also I changed the view on the black-white photos - this time it´s a much more nice in it... :))







4 komentáre:

  1. paradne su tie ciernobiele fotky :) k tym mrakom sa to proste hodi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a tamto pekne miesto pri dunaji v okoli pristavu poznam, tam casto chodime na biku, z podunajskych, cez malu hradzu, okolo malej zoo, potom sa zvyneme zastavit na tom skalnatom vybezku co mas na predposlednej fotke, tam je super :)

      Odstrániť
    2. Ale houby!!! Aj ja tam chodim! :) Nie casto, ale chodim. :) Ktovie kolkokrat sme sa uz niekde zrazili vsetci :)))

      Odstrániť