7. 4. 2015

magic hour

Milujem zázračné veci; trochu rozprávkové a trochu tajomné. :) Preto keď som čítala o "magickej hodine", rozhodla som sa ju vyskúšať. Nastavila som si budík a fotiť začala krátko po východe slnka. Čakala som čo sa stane a... dočkala sa! Pri fotení sa v tomto čase naozaj dejú zázraky :) Iste - nič nie je zadarmo: skoro som vstávala, spadla do vody aj do bahna a stretla mŕtveho (naozaj dlho mŕtveho) :))) kapra. Domov som sa vrátila zablatená a v mokrých teniskách. No keď som si neskôr pozrela moje úlovky... Áno - v magickú hodinu sa naozaj dejú magické veci! :))) A ZO SRDCA ODPORÚČAM ÍSŤ A VYSKÚŠAŤ TO NA VLASTNEJ KOŽI! :)

I love the magical things; little fairy and little mysterious. :) So, when I had to read about the "magic hour", I decided to try it. :) I set the alarm clock and one hour after later I was at place. I was waiting for what will happen and...  I lived to see! In this time, a picture really captures the miracles :) Sure - nothing is free: I got up early in the morning, fell into the water, mud and met a dead (long time dead) :))) carp. I returned home completely muddy, in wet sneakers. But when I looked after my catch ... Yeah, in the magic hour the magical things happen! :))) AND I REALLY RECOMMENDED GO AND TRY IT FOR YOURSELF! :)




 




7 komentárov:

  1. Ani nevieš koľkokrát mi to napadlo, ale ešte ani raz sa mi to pre moju lenivosť nepodarilo uskutočniť :D Ale verím ti, že to bolo magické, a fotky sú toho dôkazom! Ty a labute, to je už neoddeliteľná kombinácia, podľa mňa si bola v minulom živote labuť! (Ja som bola podľa mňa, sliepka, čo je tiež vták, ale stále sa musím premáhať nezverejňovať často fotky sliepok, ľudia by si mysleli, že som čudná :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej Rebeka Ty si zlata! :D Tie labute a ja je kombinacia skor zo zufalstva - ziadne ine zvieratko vhodne na fotenie sa blizko miesta kde byvam nenachadza a doma sa nikto fotit nechce nechat... Tak som odkazana na seba a na labute, chapes :)))
      Inak Tvoju vasen k sliepkam UPLNE CHAPEM! :D Ja milujem fotky sliepok a kohutov. Evokuje to vo mne dedinu a pokoj a jar, alebo leto... uplne parada! :) Urcite najdi odvahu a povesaj ich - budem najvacsi fanusik!!! :)))

      Odstrániť
    2. vopcham sa sem do konverzacie a na zelanie ti zavesim myjavskeho kohuta na IG :)) :D

      Odstrániť
    3. Matko vopchaj sa! :DDD Videla som ho a... JE UZASNY!!! :) Ach, chcem domcek a na dvore slepicky s kohutom! :)))

      Odstrániť
  2. Paradne fotky, ja som tiez lenivy ist rano pozriet tu magicku hodinku:)) radsej mam tu vecernu zlatu hodinku :D uz som si velakrat hovoril ze si privstanem, no nepodarilo sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A myslis ze je rozdiel v rannej a vecernej? Robi to ine svetlo?

      Odstrániť
  3. Pri Golden Hour ... je dobré keď máš pri fotení svetlo z boku ...ale aj iné uhli sú fajn ... ja osobne mám najradšej z boku ...
    A tie labute sú nádherné

    OdpovedaťOdstrániť