12. 1. 2015

VÝLET NA SOMÁR :)

Takú zimu som ešte nezažila! :) Stačilo dať si na chvíľu dolu rukavice a z prstov sa stali kúsky ľadu. :) Vymrzla som a presilila si nohu. Nespravila žiadne pekné fotky, lebo bolo celý čas pod mrakom a vrátila sa načisto zlikvidovaná :) Lenže... napriek všetkému tam bolo tak krásne, zaujímavo a... skrátka celkom inak, že sa tam chcem vrátiť :) Nie hneď. Neskôr. Až budú na stromoch listy a voda v potoku bude trochu teplejšia. :) No a až to bude... netrúfam si ani predstaviť, aké to bude krásne! :)))

Myslela som, že sme vybrali najhorší deň - neuveriteľne silno fučalo. Lenže v lese som zistila, že ten najhorší tam bol ešte pred nami.
(POZOR POZOR - NOVÝ ÚČES!!! A STRIHALA SOM SA SAMA! Aj keď áno, v tom vetre toto nie je práve jeho najlepší tvar...) :)))
 Nádherný rozprávkovo starý strom snáď pri ešte staršej :) machom obrastenej besiedke.
 Oh - ahoj! :) (Ja som to vedela!!! Vodné panny existujú!) :)))
 Výhľady sú cestou na Somár krásne aj v škaredom počasí... A fotka tú realitu skrátka nevie zachytiť :(
Tak a sme tu - na Somári. Chlapci sa nechceli ani fotiť, lebo sa báli, že odfúkne foťák. Lenže... ja mám dobrý statív! :)
 Táto fotka je pre mňa z celého výletu naj! :) Taká... sci-fi-strašidelne-krásna :)))
 Polámané stromy majú aj nejaké tie výhody - našli sme miesto na oddych a jedlo :)
Zapojte fantáziu a predstavte si toto miesto na jar alebo v lete... Nádhera, že? :) 
 Limbašská vyvieračka. Kradne podzemné vody z iného prameňa - je to pirátka. :) 
Vľavo (na fotke nevidno) je miesto, kde vyviera. A oplatí sa k nemu zájsť pozrieť :)
 A na záver mapa. :) Z Limbachu po modrej okolo Šenkárky, na rázcestí prejsť na červenú
Štefánikovu magistrálu a pri Kozom chrbte zísť zelenou k vyvieračke a vrátiť sa k autu :)
Všetko odporúčam najmä v dobrom počasí :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára