8. 1. 2015

AKO SOM ZMENILA POHĽAD NA ZIMU :)

To, čo rozhoduje sú detaily. Drobnosti, ktoré si neuvedomíme, no ktoré prevážia misky váh.
Rozhodnú, či sa zamilujeme, alebo prejdeme bez povšimnutia. Či niekde strávime najlepší týždeň, alebo zbalíme kufre. 
Či si slastne ľahneme do trávy, alebo sa budeme oprašovať od mravcov... :)))

Nemávala som rada zimu. Počas nej som musela byť naobliekaná, mať splihnuté vlasy a červený nos. :) 
No tento rok som sa rozhodla pozerať na ňu inak (splihnuté vlasy a červený nos už poznám) :))) Tento rok som sa rozhodla, že si na nej budem všímať to pekné. A keď som sa na to zamerala, uvedomila som si, že si ju užívam; že sa mi páči. :)

Je krásna...v každom detaile! :)








...a buďme úprimní - nepoznám človeka, ktorý by s ružovými lícami od zimy nevyzeral dobre! :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára