10. 12. 2014

home

Jedným z mojich najobľúbenejších filmov je A moment to remember. Krásny príbeh o tom, koľko nevšednosti je skrytej vo všedných dňoch. O tom, že bežný život... jedenie zmrzliny, zariaďovanie bytu, chvíle ktoré nás rozosmiali... sú výnimočné a mali by sme ich vychutnávať. Zachytávať. A pamätať si ich. :)
Musím sa priznať, že mne sa to príliš nedarí. :) Často také chvíle beriem ako samozrejmosť, pretože je veľa iného, na čo sa musím sústrediť... 
No dnes som sa rozhodla zmeniť to. :) Viac si všímať veci, ktoré ma tešia a pamätať si chvíle, v ktorých sa cítim dobre. Uvedomovať si ich. A byť za ne vďačná. :)
... a aby to neostalo len pri predsavzatí, rozhodla som sa odkladať si ich (aspoň tie, ktoré sa mi podarí zachytiť) :) na jedno miesto - sem. :) Takže, toto sú oni:
...moje prvé (ne) obyčajné chvíle :)

Večer bez telky, rozsvietené akvárium a pohoda. Len sme tak sedeli, rozprávali sa a vychutnávali, že dnes už nič nemusíme... :)



 Krákanie vrán, keď som sa vracala z práce. Bolo ich tak veľa, že  stačilo  zavrieť oči a mala som pocit, že som v pralese :)))


U mušky. Chlapcov sme vykázali do druhej izby a konečne mali čas samé na seba :) Obyčajná "dievčenská" chvíľka :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára