22. 12. 2014

walk

Chladný vzduch, teplý čaj, červený nos a zelený les. :) A napokon ten neopísateľne dobrý pocit, keď sa po návrate natiahnem doma na gauči. V teple :) V tomto týždni som si to po dlhšom čase konečne mohla vychutnať... :) Nedeľná prechádzka z Ahoja na Kolibu.
 


 


Cez víkend som u mušky objavila môj starý gramofón. Je to šrot s hrozným zvukom :)
Lenže... je to tiež stroj času :) Keď som si ho púšťala, zrazu som opäť mala 17... :)



Bola som chorá. A bolo úžasné vyzdravieť! Človek si len málokedy uvedomí ako mu je vlastne fantasticky dobre, keď mu je dobre... :)
A bolo tiež úžasné nemusieť pár dní ráno vstávať do práce... :)))


No a toto ma potešilo, rozosmialo a hlavne... zahrialo pri srdci :) 
Dedulo sa 10minút motal na schodoch a nie a nie vystúpiť, stále sa bál zložiť nohu nižšie. Ten mladý chalan ho celý čas zdola pozoroval, až mu došla trpezlivosť a zahlásil "Ukážte ujo, ja vám pomôžem." a dedka chytil a vyložil ho :) Vážne bol zlatý... :)))




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára