7. 10. 2014

for katka and peter


Tak toto som ja - Ivanka D...ová! :) Konečne dýcham a hlavne... KONEČNE ROZPRÁVAM!!! Zatiaľ mi málokto rozumie – aj mama s tatom sa musia ešte veľa učiť. Ale teraz už aspoň vedia, že keď plačem, niečo sa mi nepáči. :) Dávam to najavo kedy len môžem - hlavne tato nech si užije! :) Však on mi tiež robil zle, keď som bola v brušku...  Skoro každý deň chodil k mamine a všeličo jej čítal do brucha.  Vôbec som nemohla spať!  A mamina nie a nie sa dvihnúť a odísť inde. Asi sa jej to páčilo... Ale podľa mňa je to preto, že tatu veľmi ľúbi. Potom sa jej na ňom páči všetko... No nič, až sa naučím čítať, ukážem im, ako to má vyzerať. Keby mi raz pribudol braček, nech už vedia ako na to :)



A tu je moja ďalšia fotka. Myslím že tatova obľúbená – dal si ju totiž ako profilovku. Hovoria síce, že sa podobáme, ale aj tak myslím, že toto mu nikto neuverí... Odkedy vyrástol, má oveľa väčší nos! :) Hmm... myslím že ďalšia vec, ktorú ich naučím po čítaní sa bude týkať fotenia. Boli zo mňa taký nadšení, že ma fotili hneď a v každej polohe.  Ale človeka to naštve, nie? Nikto predsa nevyzerá dobre poležiačky...  Až vyrastiem, prehľadám ich krabice so starými fotkami a všetky ich zverejním! :)  (hihi, tu už si to plánujem – pozrite ako sa usmievam! Len dúfam, že si to tato s maminou nevšimli, nech mi to neprekazia!) :)))



Viem že som ešte malá, ale aj tak už premýšľam čím budem keď vyrastiem. Nie som si celkom istá, no myslím, že tato s mamou chcú mať zo mňa kozmonautku. Pravidelne ma dávajú do rakety a nosia kade tade. Im sa to páči a všade ma v nej ukazujú, no ja som neni nadšená... Nemôžem sa v nej poriadne hýbať a najhoršie je to, keď mi začne trebať na wecko! Väčšinou začnem plakať, no oni (namiesto toho, aby ma z rakety hneď vybrali) sa začnú usmievať a mávať hrkálkami a všelijako sa ma snažia presvedčiť aby som nekričala. Nedá sa to vydržať donekonečna, tak sa pocikám. Vždy si potom hovorím, že ten kto vynašiel plienky bol vážne macher! Ak si ale niekto myslí, že plienky vynašiel kvôli deťom, tak sa mýli. Vynašli ich kvôli rodičom, ktorí nás nevyberajú včas z rakiet!!!


A toto sú už oni – tata s mamou. Ľúbim ich oboch, no aj tak dúfam, že až vyrastiem, budem sa podobať na mamu. Ona je taká krásna... A je aj veľmi dobrá a šikovná. A hlavne nepotrebuje toľko jesť ako tato! Fakt neviem kde sa to do tata všetko zmestí.  A najlepšie je, že sa v poslednom čase začal vyhovárať na mňa – všade rozpráva, že ja jem častejšie... Neviem ako s ním toto skončí. Musím sa poponáhľať a rýchlo vyrásť, aby som potom mohla mame pomôcť gúľať ho.



Híí, ale keď chcem vyrásť, musím ísť rýchlo spať! Počula som, že najrýchlejšie malé deti rastú, keď veľa spia... Tak teda idem. Len som Vám chcela povedať, že sa veľmi teším, že som tu s Vami a že som naozaj zvedavá, čo všetko ma naučíte! :) Dúfam, že s Vami bude sranda. :)
S maminou a tatom je už teraz, vážne :)

Tak ahojte :) A dobrú noc :)

 

3 komentáre:

  1. Najkrajší članok o bábätku aky som kedy čítala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Roňášku Ty si neuveriteľný lichotník! :))) Ďakujem :) A musím priznať, že som sa pri tom celkom zabavila :) Škoda že nemôžeme s terajším rozumom aspoň na chvíľu vhupnúť naspäť do kočíka... ja by som si to teraz vedela užiť oveľa viac, než vtedy... :)))

      Odstrániť
  2. ale to nie... to by sme zas museli vyse 30 rokov cakat na tvoje blogy. a to by bola pre nas velka strata! hoci zazitky by si mala urcite ovela šťavnatejšie z obdobia straveneho v rakete :)

    OdpovedaťOdstrániť