2. 8. 2016

tajomný dom



V to ráno odchádzal pán P. pred svitaním a zobudil ma. Vedela som, že už nezaspím, tak som natiahla džíny a flanelku a vybehla von... :) Tie miesta poznám od detstva - vinohrady a  spoločné dvory. Kostol. Opustené záhrady...  Lenivé ráno sa preplietalo so životom a ja som si uvedomila, že stojím kúsok od neho. Keď som ho videla prvýkrát, bola som ešte dieťa. A on bol nádherný. Obrovský. A STRAŠIDELNÝ! :) Predstavovala som si, aká je izba vo veži a kto v nej býva (zakliata princezná), :))) no nikdy som sa neodhodlala ísť bližšie. :)
Až dnes. Vykročila som po trávnatej cestičke s tabuľou „Súkromný pozemok - Nevstupovať“ (nezľakla som sa) :))) a po pár metroch zastala pred ním. Nezmenil sa, len trochu zostarol. :) Má opadanú omietku a popraskané drevo. No na balkóne kvitnú muškáty a stále v ňom niekto býva. Záhrada je upravená - krásna, trochu tajomná. :) Stála som pred dverami a dúfala... V babičku s nádherne dlhými vlasmi, ktorá ich otvorí a pozve ma na čaj. :))) (bola som taká zvedavá, že by som vošla aj k ježibabe!) :DDD
Pozorovala som ako ošarpané dvere pohládzajú ranné lúče. Stromy v záhrade kreslili na zemi tiene a vzduch voňal ránom... Nikto neotvoril. Nedozvedela som sa kto tam býva a nevidela ani kúsok izby vo veži... No čím viac nad tým premýšľam, tým som spokojnejšia :) Pre mňa totiž navždy ostane strašidelným domom so zakliatou princeznou :) Malý kúsok rozprávky v reálnom svete, ktorý nezničil čas, ani odhalené tajomstvá... :) Koľko ľudí má šťastie, že taký dom nájde? No... ja áno :)))














9 komentárov:

  1. dokonalé. všetko. len dodať : slnko sa márne snažilo odhaliť ukryté tajomstvá za spustenou roletou okien."ha niečo sa mihlo, asi tieň " tieň krasnej minulosti dnes ☺ uz ma nechytá hrôza,des len letmý krásny pocit prežitého. a on. tajomný dom? je ako život. Tiež bol nový krasny mladý. krasnym aj ostal napriek času. navždy ukrýva tajomnú krásu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lacko viem ze hrozne neskoro, ale vsak ma poznas... vecne nestiham... :) Dakujem moc za koment. Za basen. Za to ze vo vsetkom vzdy najdes tolko poezie... :) Svojimi slovami robis svet o moc krajsi :)

      Odstrániť
  2. wauu.. mňa by tiež veĺmi zaujímalo.. ako to v tom dome vyzerá :) krásne fotky ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Zuynka :) By sme sa tam snad vlamali keby sme isli spolu, co? :DDD

      Odstrániť
  3. Nádherne napísané a tie fotky zaliate slnkom sú úplne čarovné ♥ Presne takéto miesta milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno. Presne. Vždy som ich na Tvojom blogu obdivovala. KOľko krásy nájdeš všade okolo... :) Ďakujem! <3

      Odstrániť
  4. Kedy mi unikol tento príspevok?! Nádherné fotky plné atmosféry. A ešte k tomu aj ty objavovateľka :) Strašidelné/rozprávkové/opustené domy tiež milujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja zas milujem Tvoje príspevky! :) Ty a Sonska ste moje najobľúbenejšie, vždy striehnem kedy niečo nové zavesíte! :))) Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Výborné. Príbeh aj fotografie. U nás máme za mestom tiež jeden tajomný dom. A predstav si, že v ňom dokonca žije jedna stará pani. Na jednom výlete za mesto sme ho obdivovali od susedy zo záhrady a pani domáca sa zjavila na dvore. Pozdravili sme ju a ona nám porozprávala osudy toho domu. Normálne si ma namotala. Asi tam zájdem na bicykli a cvaknem si ho.

    OdpovedaťOdstrániť