28. 7. 2020

ZÁMČISKO

Tak dlho som sem už nič nevkladala a pritom sa toľko zmenilo. Konečne k lepšiemu, už som ani nedúfala. :) Prešla som na protizápalové stravovanie. Nie že by som chcela, skôr musela. A hoci ho stále nedržím na 100%, prinieslo mi také zmeny! Po rokoch mám znovu veľkosť 36 (už som aj zabudla aký je to pocit, vykračovať si tak zľahka, skôr skackať vlastne) :) a mám znovu energiu a veľa sa smejem. :)
A  novinky sa stali aj v práci! Z toho malého špinavého kumbálu som spravila útulnú kanceláriu. A Tomi ITčkár sa smial keď prišiel ťahať káble, že kto tam bude sedieť za trest. A potom, až bola hotová, vyvaloval oči :))
SOM V NEJ SAMA!!! Po všetkých rokoch v openspace je to ako zázrak.

Som moc vďačná.

Aj za ten výlet na Zámčisko. Že bol (ako to už u nás býva) :) nečakaný. Krásny. Že ten les, dubový a borovicový, bol taký hustý a zelený. A tá štôlňa že v ňom bola! Zo 17.storočia, vraj 155 m dlhá. Ani zďaleka sme neprišli až na koniec, no aj tak to bol zážitok! Aj výhľady zo Zámčiska a cesta nadol a pod ním tie obrovské skaly akoby zabudnuté medzi stromami...

Bol to len pol deň. No odvtedy už prešli tri a ja mám z neho ešte stále radosť. :)












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára