13. 4. 2017

PRVÝKRÁT

(bratislava)

Prvýkrát s novým objektívom a pršalo :) Ach áno, občas to nevíde :) (a občas by som mohla pozrieť aj predpoveď počasia) :))))
Ulice boli prázdne, len niekoľko ľudí sa vracalo domov z predchádzajúcej noci. Väčšinou opití, väčšinou som rýchlo odbočila. :) Jedna babi kŕmila z okna holuby. V nočnej košeli na šnurovanie :) Stará babi v starom dome. Určite má v byte kopec pokladov, ktorými by som sa mohla prehŕňať hodiny! :)
To prvé fotenie nevyšlo – ani počasie, ani polovica fotiek :) No na zlých veciach je dobré, že sa môžu vždy len zlepšovať! :))












8 komentárov:

  1. ze fotky nevysli? tieto co vysli, su super, tvoje farebne podanie doplna vzdy atmosferu prostredia, toto na tebe vazne obdivujem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maťko Ty si taky poklad! :) Ja som sa strasne bala tohto stylu upravy, vies ze nie je moj typicky... :) Ale teda ked sa Ti pacia, tak mam z toho TAKU OBROVSKU RADOST!!! :) D-A-K-U-J-E-M!!!

      Odstrániť
  2. Fotky sú veľmi pekné, vlastne ako tvoje vždy. Ja sa niekedy vyberiem s fotoaparátom zámerne aj v daždi. Raz, ale vtedy to zámer nebol, zastihla ma príšerná búrka na mieste, kde som sa nemala kde schovať, to odniesol aj môj fotoaparát :-( Aký objektív si si kúpila? Čím fotíš?
    Ak sa nenahneváš, pozri si moje Staré mesto v daždi - https://fotografiedb.wordpress.com/2013/11/25/bratislavske-stare-mesto-v-dazdi/
    Máme podobné pohľady na veci, ktoré sa nám zdajú zaujímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej Danielka, Ty chodis zamerne?! Ja milujem melancholicke dazdive dni, ale vacsinou si ich uzivam z okna :D Vzdy som sa bala vytahovat fotak :))) Dakujem za link, hned ho idem pozriet! :)

      Odstrániť
  3. Líbí se mi, jak to bereš s optimismem :) naíc ty fotky, které jsou tady se teda povedly moc, obzvlášť ta pátá mě zkrátka okouzlila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej Krarisska, moc dakujem za koment :) Aj za presnu fotku, ktora Ta zaujala, toto mam velmi rada, hned kontrolujem ci sa tak pacila aj mne :))) SI poklad :) P.S. Teraz pozeram ze mas uzasny nazov blogu - Nemysli na slony :D Aj vtipny, aj melancholicky krasny :) Hned ho idem pozriet! :)

      Odstrániť
  4. nádherné slová a obrazy, plné atmosféry..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka moc moc dakujem. Niekedy si hovorim ze pre mna to ma atmosferu a ci to druhym nejde na nerva :D Tak si ma potesila :) TAK si ma potesila! :) <3

      Odstrániť