3. 3. 2015

JAZZ


Nikdy som nemala rada jazz. Najmä nie ten klasický, pri ktorom mi často vstávali vlasy dohora. :) Ten pre... náročnejších poslucháčov :)))
Nedávno som ale objavila "mellow smooth jazz" a... NEVIEM SA HO NABAŽIŤ! :)
Neviem sa ho nabažiť keď som sama doma, keď vonku prší, keď ma chytí nostalgia, keď mám chuť nechať myšlienky rozbehnúť sa ich vlastným smerom, keď... sa mi chce len ležať a nič nerobiť. :)
Je úžasné, ako si dokážeme vytvoriť svoj vlastný svet. Rovnako ľahko doma, aj v preplnenom autobuse. :)
A je úžasné, že všetko, čo k tomu potrebujeme, je iba trocha dobrej hudby... :)))


I´ve never liked jazz. Especially not the one for the... demanding audience. :)))
Although... recently I discovered the "mellow smooth jazz" ... and I CAN´T GET ENOUGH! :)
I can´t get enough when I'm alone. When it's raining outside. When I´m in nostalgic mood. When I want listen and lets my thoughts fly. When I just want to sit and do nothing... :)
It's amazing that we can create own private world. That we can do it easily - like at home, like in a crowded bus. :)
And... it is amazing that all we need is just a good music ... :)))





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára