19. 1. 2015

VEĽKÁ HOMOLA NEZVYČAJNOU TRASOU :)

Trasu na Veľkú Homolu sme tentokrát zvolili inú, než zvyčajne. Bola dlhšia a zasypaná konármi, no vôbec to nevadilo. Práve naopak - bolo to ako v rozprávke! :) Krásne zahmlenej a strašidelnej :) Stretla som v nej pažravého koníka, zjedla fantastickú mätovú čokoládu a našla opustený hrob :) A ani na chvíľu som sa nebála, lebo sme boli štyria! :)

Toto sú moji spolucestovatelia... Ich identita je zatiaľ skrytá... :)

Les bol tmavý. Obrovský. S vysokánskymi stromami a chodníkmi stratenými pod zlámanými konármi...

 Slnko sa len s ťažkosťami predieralo cez hmlu a vôbec... VŠETKO BOLO ÚŽASNE STRAŠIDELNÉ!!! :)

Tohto koníka poznám už z predchádzajúcich  výletov, no až na tomto som zistila, že je to ONA - princezna Pažroška :)

Temné stromy občas vystriedali svetlejšie čistinky...

na ktorých sa hmla rozplynula a odhalila krásny, vysoký a rovný les. Aj keď... menej strašidelný :(   :)))

Čistinky boli naozaj malé, takže po nich vždy šup naspäť medzi stromy. :)
 
Rozprávková nebola iba hmla. Našli sme aj konáre posiate diamantami... :)

A na jednom rázcestí dokonca opustený hrob! :) Chýbal na ňom len krákajúci havran :)

A napokon (keď už sme boli hladní a nožky nás z prekračovania popadaných stromov naozaj boleli)
sme prišli k cieľu - Veľká Homola. :)

A na nej ja s Mirkou :) (Tajomná cestovateľka vo fialovej čapici sa fotiť nechcela) :)

Podarilo sa mi ju ale zachytiť aspoň zozadu. Keď sa spolu s ostatnými kochala výhľadom... :)

A ten bol aj napriek hmle krásny... :)

 Mapa našej trasy.  (tajne odporúčam pozrieť ešte pod ňu...) :)))

No hej, nie je to dokonalé, ale... ak tajomnú cestovateľku poznáte osobne, je vám jasné,
že aj tento portrét vyžadoval z mojej strany takmer nadľudský výkon! :))))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára