8. 7. 2014

POSTOJ JE DôLEŽITÝ. NAJMA V ŠKAREDÝCH DŇOCH :)

Aj v upršaných dňoch môže byť krásne :)
Dnes som sa rozhodla spraviť "chemický" pokus. :) Často počúvam, aké je dôležité mať pozitívny postoj. Súhlasím s tým, ale nie vždy to aj uplatňujem. No dnes som si povedala, že to NAOZAJ skúsim :)
Ráno ma zobudilo bubnovanie na parapetu - taký lejak som už dlho nevidela!!! Chvíľu som ostala ležať, počúvala ho a... bol nádherný! :) Vstávanie pri daždi má neopakovateľnú atmosféru. Mne osobne pripomína džez. A detstvo :)
A tiež to, že do práce chodím na bicykli... :))) Aj som sa zamyslela, či to nevzdať, no potom mi došlo, aké to bude keď prídem: kolegyne sa budú smiať a točiť hlavou, teta Žofka mi zase raz povie "pani Saganová"... :) A chalani na doprave uznanlivo kývnu, že som to nevzdala... :) Nejak sa mi nechcelo o to všetko kvôli dažďu prísť. :) Tak som vzala bicykel, vyšla z brány a... stal sa zázrak!
Dopršalo. :) Iba málo vecí je krajších, ako slnko po daždi. Všetko nádherne voní, spievajú vtáky, na listoch sú diamanty a na bicykli... na bicykli sa dá zdvihnúť nohy, preletieť cez kaluže a rozstreknúť ich doširoka! :))) (nikdy tomu neviem odolať) :)
Na rohu domu som sa takmer zrazila s ujom, ktorý bicykloval oproti. Vyhli sme sa na poslednú chvíľu a zo mňa vyletelo niečo ako "to bola tesnotka, čo?" a rozosmiala som sa. On po sekunde tiež. :)
Nepoznala som ho a viackrát ho asi nestretnem, no chvíľu po tom, čo sme sa minuli som si uvedomila, že sa stále usmievam. A z toho vedomia som sa usmiala ešte viac :)))

Skrátka, prišla som do práce spokojná, veselá a... oddýchnutá :) Hoci tie okolnosti ma vlastne mohli naštvať :) Pršalo a hrozilo, že budem mokrá. Svietilo slnko a ja som bola oblečená do dažďa. Skoro ma zrazil chlap na bicykli. A mala som zablatené gumy, lebo všade boli kaluže! :)
... veľa vecí je o postoji. To, ako myslíme, ovplyvňuje to, čo cítime. A to, čo cítime, má vplyv na to, ako sa správame. Myslím, že skúsiť raz za čas zmeniť postoj, povedať si "dnes bude super deň" a  NAOZAJ NA TOM PRACOVAŤ stojí za pokus... :)

1 komentár: