3. 2. 2017

ČOKOLÁDOVÝ SVET


Obyčajné dni a obyčajné veci...

Cesta, do ktorej by už dávno boli vryté moje stopy, keby sa nemenila s každým dažďom.

Na jej začiatku vždy voní čokoláda.
(na jej začiatku je totiž Figaro - škaredá budova s veľmi VEĽMI krásnym poslaním) :)))
Na jej konci ma čakáva varené víno. Alebo čerstvo načapovaná Vinea.
Mám rada výhľady na mesto a zvuk vlakov, ktorý sa z trate rozlieha až hore do kopcov.
Mám rada chôdzu medzi záhradami a dym vinúci sa z komínov na chatkách.
Zabudnuté jablká na stromoch, vyhrievajúce sa mačky...


Ježkove oči! :))) Ako ja milujem všetky tie malé, nepodstatné detaily, ktoré robia život krásnym! :) A ako obrovsky milujem vychutnávať si ich znova a znova! :)










4 komentáre:

  1. jezkove mačky :D super fotky a clanocek :) detaily my mame radi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, detaily to je Tvoje Matko to ja viem! :D A vo fotkach sa na tie Tvoje teda absolutne nechytam... :)))

      Odstrániť
  2. tieto pribehy a slovička ktoré dokažeš napísať sú tak užasné. Dokažu vniesť radosť. Len tak znenazdajky. A to nehovorím o fotkách. Paráda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lacko nie moje slovicka... TVOJE KOMENTARE!!! vzdy vnesu radost :) Vdaka Tebe sa tak casto citim ohromne sikovna! :D Vobec nerozumiem ako som fungovala nez sme sa "stretli" :DDD DA-KU-JEM! :)

      Odstrániť