27. 1. 2017

ŠŤASTIE



Tak sa teším, že by som skackala! :D Vymysleli sme v práci úžasnú vec a tak to vyzerá, že bude fungovať! A keď bude fungovať, tak to bude skvelé!!! :)

Všimli ste si, ako idú veci vždy na kope? Málokedy je to na striedačku – jeden úspech, jedna porážka. Keď začnú diať nešťastia, často sa nabaľujú. No keď sa to začne zlepšovať, nastáva úžasná séria udalostí, čo nás obrovsky tešia a všetko sa darí!:)
Myslím, že sú situácie, ktoré nedokážeme ovplyvniť. Nejde to pozitívnym myslením, prianiami ani úsilím. No aj tak sa zvládajú ľahšie (a prejdú rýchlejšie), ak sa v nich budeme zameriavať na dobré. Na každú maličkosť, ktorú si všimneme a ktorá nás poteší. V zlom období vďaka tomu asi nezačneme skákať radosťou, no tiež neklesneme do takej hlbočiny smútku, v akej by sme v opačnom prípade asi boli. 

DOBRÉ VECI SÚ NÁKAZLIVÉ :)

  

Nadšenie iných nás dokáže strhnúť! :) Možno kvôli nemu začneme maľovať, alebo chodiť na gitaru. Možno sa pre nadšenie svojej kamarátky zamilujeme! :D (len preto, že denne počúvame jej chvály, aký je pán P. úžasný!) :)))
A úsmev je nákazlivý! :)) Keď sa na ľudí okolo seba usmievame, je to ako kúzlo – proti svojej vôli sa musia usmievať tiež :) Každé ráno stojím v  tme a zime na zastávke a čakám na autobus, ktorý nechodí... No je tam plagát s mužom, ktorý sa smeje od ucha k uchu. Ak stojím pred plagátom, mám pocit, že pozerá priamo na mňa. A ja sa na neho každé ráno musím usmievať. :) Nie preto, že by sa mi páčil, alebo bol výnimočný. Jednoducho preto, že pozerať sa hneď ráno na široký rozosmiaty úsmev je niečo skvelé! :)
Cez víkend sme boli v lese. Ak poznáte Bratislavu, určite poznáte Kolibu - miesto, kde sa celé generácie detí chodia sánkovať. Nebolo tam veľa snehu, ale bolo tam naozaj veľa výmoľov. :)) Decká to na sánkach nadhadzovalo vysoko do vzduchu, mali plné ústa snehu a hlavy im len tak nadskakovali. No smiali sa tak, až sa dusili :))) A ja som sa smiala tiež, pretože keď som na nich pozerala, presne som vedela, aký je to pocit. DOKONALÝ :)

Šťastie je v drobnostiach. Malých nenápadných veciach, ktoré okolo nás denne víria. A vždy sú naviazané jedna na druhú... Skúsme ich neprehliadať. Všímajme si ich... (NIE! HĽADAJME ICH A VYTVÁRAJME!) :)... usmievajme sa, robme veci s nadšením a láskou. A keď okolo nás kúsok šťastia prebehne, chyťme ho silno za pačesy a nepustime! Začnime svoju sériu dobrých vecí! :) 

A nezabudnime, že šťastie sa množí delením... Doprajme ho aj ľuďom okolo seba a tešme sa s nimi. Kúsok z ich šťastia určite pribehne aj k nám :)


1 komentár:

  1. dakujem za ŠŤASTIE ktoré dokažeš preniesť v pár pismenkach ....

    OdpovedaťOdstrániť