6. 2. 2018

SAMA

Niekedy stačí hodina. Jediná. Dokonalá. Na ktorú môžem spomínať ešte veľa hodín... :)
Tá, keď nasnežilo. Keď som bola bez auta a išla do Jura autobusom. Keď mi v ňom babička z dediny prezradila svoj životný príbeh (aj dobré rady k záhradke) :) Keď som vo vinohradoch zablúdila (neuveriteľné!!!) :D Aj keď ostala z najkrajšieho trblietavého snehu o hodinu neskôr len čvachta... A KEĎ MI TO NEVADILO! :) Lebo tá jediná hodina stála za to: biela a rozprávková. Chladila na lícach a hriala v duši. :) <3

Bola zima, svietilo slnko a všade okolo sa trblietal čerstvo napadaný sneh...








Video:
https://vimeo.com/249797133

4 komentáre:

  1. Krásne fotky, vinohrady mi boli nejaké povedomé už skôr, než som si prečítala, kde si bola. Video na konci - čerešnička na torte. To si sa natáčala sama? So statívom?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? Danielka vôbec sa nečudujem - Ty máš Bratislavu a okolie pobehanú asi oveľa viac než ja :)))
      Áno, videjko na konci som robila sama. Išla som cez tie kopce za kamarátkou a bolo to tak neuveriteľne krásne, že som nemohla odolať :) Chcela som si to zachytiť. :) Veľmi sa teším ak aspoň kúsok z toho bolo vidno aj pre iné (Tvoje) oči :)

      Odstrániť