7. 9. 2016

milujem rána


Kto ma pozná vie, že milujem rána... A nezáleží na druhu. :)
Milujem tie pokojné a tiché, v ktorých sa lenivo naťahujem v posteli a počúvam spev vtákov (zvuk dažďa) :)  No milujem aj tie rýchle, keď v panike hádžem veci do ruksaku aby som (ježkove oči!!!) ten výlet do lesa nezmeškala :))) Rána sú voňavé a plné príležitostí. Všetko len začína a všetko je možné. Nie je čo rekapitulovať, či nebodaj cítiť ľútosť.
Rána sú čistým papierom a ja mám v ruke dúhovú farbičku :) 
Túto sobotu bolo ráno plné pokoja a slnka. Pán P. odišiel skoro a ja som z postele pozorovala svetlo na stene.
Presne pre túto čistú stenu a presne pre toto svetlo našu spálňu milujem. :)






7 komentárov:

  1. Lucinka, kde si zmizla z IG. som znepokojena a nielen ja. Myslim na teba ♥♥ @skorica211

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ráno má riadne čaro.. nech je upršané, slnečné, zasnežené albo hmlistvé.. má mrada pocit, ked ja som už hore oddýchnutá a ludia spia :) To také ticho ... al dnešné ráno. .ach seklo ma v krku, ani som sa nevedela zodvihnúť z postele..
    PS: krásna žena ste ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hey there lucie, it's wonderful that I still can see your shots, but what happend to your instagram?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplne sa stotožňujem s tvojim opisom rán ♥ Presne to mám na nich najradšej, to, že všetko začína odznova, a že... vlastne by som napísala presne to, čo ty :) Navyše si to krásne zachytila. A fakt, tiež som si všimla, že akosi podozrivo dlho žiadna fotka od teba na IG... Dúfam, že všetok je OK a že sa vrátiš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky mám ráda rána. Se snídaní :-)! Zrovna teď je brzské ráno, taky "mám v ruke duhovů farbičku", tak si jdu něco pěkného malovat. :-)

    OdpovedaťOdstrániť