25. 5. 2015

new life

Po zime sa vždy veľmi teším z toho, že sa všetko prebúdza a vonia :) Že svieti slnko a obloha je znovu nádherne modrá :) Teším sa, že ma po tichých zimných ránach budí spev vtákov. Milujem ich počúvať. A milujem sa na ne pozerať  (vždy ma rozosmeje ako sa holuby na jar predvádzajú a ako sa samičky tvária, že ich nevidia) :))) No najviac na jari milujem, že je symbolom nových začiatkov. A nového života. :) 
A tento víkend pribudlo na tých nových životov minimálne päť. Malinkých, hebučkých (a neuveriteľne pažravých!) labutiatok na bratislavskom Štrkovci :))) 

After the winter I am always happy, because everything is awakening and smelling :) The sun is shining and the sky is beautifully blue again :) Also my mornings changed - instead the quiet winter mornings is there a birds singing. I love to listen to it. And I love to watch to them (always makes me laugh like pigeons flaunt and the female of it pretend that they doesn´t see it) :))) The most reason why I love the spring, because it´s a symbol of new beginnings. A new life. :) This weekend were added the new five lives at least. Tiny cute (and incredibly greedy!) little swans :)))
 






2 komentáre:

  1. To je také krásne! :) nám tiež tento pribudlo 9 kuriatok, ktorým robím babysitterku, lebo ich ich mama nechce :( pipanie sa mi už ozýva aj v hlave :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej to Ti zavidim! :))) Ja by som hned odisla z roboty robit taky bejbysiting! :) Teda... keby mi ho platili :)))

      Odstrániť