10. 11. 2015

autumn

Milujem jeseň. Milujem jej farby a vône. Zahmlené rána aj slnečné popoludnia. :) Pripomína mi detstvo. Púšťanie šarkanov a oberanie vo vinici. Stretávali sme sa celá rodina a bolo to plné smiechu a lásky. :) Tento rok je jeseň naozaj krásna. Plná slnka, voňavá. :) A JA SA JEJ NEVIEM NABAŽIŤ!!! :)))

I love autumn. I love those colors and smell. Foggy mornings, sunny afternoons. :) Everything reminds me of childhood. Kites flying and looting in the vineyard. Whole family met usually. It was full of laughter and love. :) Autumn this year is really beautiful. Full of the sun, fragrant. :) I CAN´T GET ENOUGH OF IT!!! :)))












15 komentárov:

  1. Jeej, tak toto je krásne! Jeseň by bola rada, keby vedela, že si ju takto krásne zachytila, haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej Rebeka Ty mi vzdy tak lichotis! :)) Velmi pekne dakujem! :)

      Odstrániť
  2. Dokonalost! Podzim miluju a tvé fotky.. !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni ja mozem to iste povedat o Tvojich! :) Vzdy sa tesim na nove... :))

      Odstrániť
  3. Podzim je moje nejoblíbenější obdobíi, asi i proto, že jsem se v něm narodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa nenarodila na jesen, no aj tak ju milujem! :) Slnecnu. Aj hmlistu. A vlastne aj dazd ma nieco do seba! :))) Dakujem :) A teda moc si ju uzivaj, tento rok je krasna :)

      Odstrániť
  4. Krásne fotky :) Najviac sa mi páči asi predposledná :) Ja mám ešte veľa jesenných v zásobe, len mám k nim menší problém niečo napísať :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vazne? :) A predposlednu som cvakla mobilom na chodniku pred domom si predstav :))) Teda, budem s nim musiet fotit viac... :)) Dakujem Soni :)

      Odstrániť